Ben jij een ervaren financieel administrateur met een passie voor cijfers en een scherp oog voor detail? Heb je de expertise om financiële processen soepel te laten verlopen en zoek je een nieuwe uitdaging in een dynamische werkomgeving (locatie Petten)? Solliciteer dan nu naar de rol van:
Senior financieel administrateur (32 - 40 uur)
N2024117/F&CAls senior administrateur ben je verantwoordelijk voor een volledige en juiste financiële administratie. Je werkt nauw samen met het team van Finance & Control en andere afdelingen om ervoor te zorgen dat de financiële gegevens accuraat en up-to-date zijn. Daarnaast speel je een cruciale rol in het voorbereiden van financiële rapportages en het optimaliseren van administratieve processen. Tevens draag je zorg voor de naleving van de (fiscale) wet- en regelgeving.
De functie
In de functie van senior administrateur ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
- Zorgdragen voor een juiste en tijdige maand- en jaarafsluiting inclusief het opstellen van specificaties
- Beheren en continu proactief verbeteren van administratieve processen
- Het opstellen van de jaarrekening conform Dutch GAAP
- Verantwoordelijk voor het verzorgen van maandelijkse btw-aangiftes en opstellen van de bijbehorende rondrekening
- Samenwerking met het Finance & Control team om te zorgen voor juiste en tijdige
- Onderhouden contacten met externe partijen zoals externe accountant, adviseurs en leveranciers
Je rapporteert aan de manager Finance & Control.
Uw profiel
- Een afgeronde HBO- of WO opleiding in een relevante richting (bijv. accountancy of bedrijfseconomie)
- Relevante werkervaring in een vergelijkbare functie
- Je bent analytisch sterk, communicatief vaardig en hebt een proactieve, professioneel kritische houding
- Kennis van consolidatie en externe verslaggeving (Dutch GAAP)
- Actuele kennis van fiscale wet- en regelgeving
- Goede kennis van MS office (met name Excel)
- Je kunt zowel zelfstandig als in een team uitstekend functioneren
Naast een interessante functie en betekenisvol werk biedt NRG je ook goede arbeidsvoorwaarden.
Modern en marktconform arbeidsvoorwaardenpakket
- Een marktconform salaris met doorgroeimogelijkheden;
- 27 vakantiedagen en 12 dagen flextijd;
- 8,3% eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag;
- Pensioen bij het ABP; NRG betaalt 70% van de premie;
- De reiskosten voor woon-werkverkeer wordt vergoed met € 0,23 per k/m
tot een maximum van 50 km enkele reis. OV reiskosten vergoeden wij 100%.
Persoonlijke ontwikkeling
- Een onboarding programma voor iedereen nieuw in dienst;
- Een jaarlijks opleidingsbudget en ruimte voor je eigen wensen.
Flexibiliteit en balans werk-privé
- Mogelijkheid tot het kopen van 2 weken extra verlof per jaar;
Leuke activiteiten
- Een actieve personeelsvereniging welke jaarlijks vele sociale en sportieve events organiseert;
- De gelegenheid om gedurende je lunchpauze een wandeling te maken in het mooie duinengebied of gebruik te maken van ons prachtige bedrijfsrestaurant.
Informatie & sollicitatie
Meer weten over deze functie of ons bedrijf, neem dan contact op met onze corporate recruiter Rogier Gervers via 06-27132468 of mail naar recruitment@nrg.eu. Voor meer informatie over ons bedrijf, bekijk onze corporate bedrijfspagina www.nrg.eu.
Een veiligheidsonderzoek (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.